Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu
 

Vstup pacienta

Vstup pacienta slouží k získání informací od pacienta pomocí vyplnění připravených formulářů, dokumentů nebo souhlasů. K samotnému vyplnění údajů může pacient použít mobilní zařízení (nejlépe tablet), který je připojen do bezdrátové sítě ordinace. Samotný obsah dokumentu lze uživatelsky nadefinovat podle potřeby. Může být připraveno i několik různých dokumentů s tím, že lze vybrat ty, které má pacient pročíst, doplnit chybějící údaje a odsouhlasit.

V poli "Dokument" je nutné vybrat dokument, který má pacient pročíst a případně doplnit chybějící údaje.

Do pole "Pacient(ka)" lze vybrat pacianta, který má mít k dispozici výše zadaný dokument. Při vstupu do formuláře pro vstup pacienta je předvyplněn právě aktivní pacient z kartotéce.

Pomocí tlačítka  můžete přidat pacienta a jeho dokument na tablet.

Dále pak pomocí načtení QR kódu lze pak na tabletu tento dokument otevřít, číst i editovat.

Tímto způsobem může být zadáno více dokumentů pro jednoho pacienta současně. Lze také zadat několik pacientů a každý může mít různé dokumenty. V tomto případě lze použít několik nezávislých tabletů a každý pacient vyplňuje své dokumenty samostaně.

Pacient má na tabletu možnosti pro odeslání dokumentu ke zpracování a nebo může dokumnet stornovat. Jakmile pacient dokument odešle ke zpracování, v seznamu pro vstup pacienta je daný dokument označen zeleným podbarvením a tlačítko   pro zpracování se stane aktivním.

Při zpracování dokumentu dojde k jejich přepisu do dokumentů v kartě pacienta a současně je otevřen vyplněný dokument. Pak lze s dokumentem pracovat běžných způsobem. např. provést podpis pomocí podpisového padu, čímž je do dokumentu přidán elektronický podpis.

Vzhled a obsah jednotlivých formulářů a dokumentů lze uživatelsky definovat v "Konfigurace - Specifikace - Předlohy textů". Dokumentu musí být zařazen do kategorie "WEBDOK". Při tvrobě formuláře je potřeba znát alespoň základy tvorby HTML stránek. Pro zjednodušení tvorby dokumentu je zde editor, pomocí něhož lze připravit jednoduché dokumenty.  

 

Aktualizace: 26.08.2020 18:24:01

Informační systém SmartMEDIX®

SmartMEDIX® je modulární informační systém pro zařízení v zdravotnické či sociální sféře. SmartMEDIX® nachází uplatnění v ambulancích, poliklinikách, specializovaných zařízeních, sociálních ústavech, léčebnách dlouhodobě nemocných, v oblasti prenatálního screeningu případně v zařízeních s integrovanou laboratoří.

SmartMEDIX® zahrnuje všechny běžné funkcionality zdravotnického systému jako vedení dokumentace, žádanky, vyúčtování péče na zdravotní pojišťovny, přímé platby, plánování apod. Nadto SmartMEDIX disponuje pokročilými funkcemi pro pořizování dokumentace, usnadněním mnoha úkonů použitím čtečky čárových kódů atp.
 
Při vývoji systému byl kladen maximální důraz na účelnost, intuitivnost, přehlednost a optimalizaci množství zobrazovaných informací a ovládacích prvků pro jednotlivé uživatele dle zaměření a pracovního zařazení.

Dosavadní uživatelé systému SmartMEDIX® všech věkových kategorií a různých úrovní praxe při práci s podobnými systémy potvrzují, že jim práce se systémem od počátku nečinila potíže.

Většina žádanek a formulářů vychází ze svých papírových předloh, které jsou mezi zdravotníky velmi zažité. Pro jednotlivá textová pole lze uživatelsky připravit výběrové seznamy, které pak činí pořizování žádanek velmi jednoduché a efektivní.

Aktualizace: 09.05.2018 15:10:37
Nahoru