Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu
 

Navádění dokumentů

Ambulantní záznamy

 Základní popis

Aby se dokumenty načítaly v jednotlivých modulech a záložkách, je třeba je navést.Paleta záložek záznamů a navázaných předloh dokumentů je konfigurovatelná dle potřeb jednotlivých zařízení. Navedení záložek a předloh lze provést následujícím způsobem:

 Umístění

  1. Otevřeme Konfigurace →Specializace→Druhy záznamů.
  2. Vybereme kategorii Ambulantní.
  3. Vytvoříme druh záznamu kliknutím do tabulky a zmáčknutím klávesy Insert nebo kliknutím na Nový. Druh záznamu pojmenujeme - ambulantní, dispenzarizární péče, prohlídky apod.
  4. Pokud máte takto vytvořený druh záznamu, můžeme následně přiřadit dokumenty, které se budou pod tímto druhem zobrazovat. Do spodní tabulky nazvané Předlohy textů můžeme vložit buď celou kategorii dokumentů, nebo jen jednotlivé dokumenty.
  5.  Kliknutím na Vložit kategorii vložíme všechny dokumenty, které byly vytvořeny pod danou kategorií. Pokud chceme vložit jen jednotlivý dokument, klikneme na pole kódu v tabulce Předloh textů, vybereme z následné tabulky dokument a potvrdíme. Stiskem Nový vložíme nový záznam a postupujete stejným způsobem. Následně vše uložíme.

Ovládací prvky

Dokumenty lze načíst do dekursu stiskem tlačítka Vybrat dokument v záložce Dekurs. Pokud přidáváme nové dokumenty a ty se řádně nezobrazí, musíme restartovat program.

Stejně, jako do karet, lze přidávat dokumenty i do záložky Dokumenty karty pacienta.

Klikneme na Konfigurace→Specializace→Dokumenty.

  1. V levém sloupci Kategorie dokumentů vytvoříme kategorii. Poté, v pravé tabulce, vložíme opět celou kategorii dokumentů, nebo jednotlivé dokumenty stejným postupem, jako u karet.
  2. Pokud máme otevřenou kartu pacienta, nově vložený dokument se nebude zobrazovat. V tom případě kartu uzavřeme a znovu otevřeme.

Ošetřovatelské/sociální záznamy - konfigurace záložek a předloh záznamů

  1. Otevřeme Konfigurace →Specializace→Druhy záznamů.
  2. Vybereme kategorii Ošetřovatelská nebo Sociální
  3. Vytvoříme druh záznamu kliknutím do tabulky a zmáčknutím klávesy Insert nebo kliknutím na Nový. Druh záznamu pojmenujeme.
  4. Pokud máme takto vytvořený druh záznamu, můžeme následně přiřadit dokumenty, které se budou pod tímto druhem záznamu zobrazovat. Do spodní tabulky nazvané Předlohy textů můžeme vložit buď celou kategorii dokumentů, nebo jen jednotlivé dokumenty. Kliknutím na Vložit kategorii vložíme všechny dokumenty, které byly vytvořeny pod danou kategorií. Pokud chceme vložit jen jednotlivý dokument, klikneme na pole kódu v tabulce Předloh textů, vybereme z následné tabulky dokument a potvrdíme. Stiskem Nový vložíme nový záznam a postupujeme stejným způsobem. Následně vše uložíme.

Pokud vytvoříme Druh záznamu, bude se zobrazovat v ošetřovatelské kartě jako záložka. Přiřazené dokumenty se zobrazí pod jednotlivými záložkami. Pokud přidáváme nové dokumenty a ty se řádně nezobrazí, musíme restartovat program.

Sociální – viz postup jako Ošetřovatelská.

Stejně, jako do karet, lze přidávat dokumenty i do záložky Dokumenty karty pacienta.

Klikneme na Konfigurace→Specializace→Dokumenty.

  1. V levém sloupci Kategorie dokumentů vytvoříme kategorii. Poté, v pravé tabulce, vložíme opět celou kategorii dokumentů, nebo jednotlivé dokumenty stejným postupem, jako u karet.
  2. Pokud máme otevřenou kartu pacienta, nově vložený dokument se nebude zobrazovat. V tom případě kartu uzavřeme a znovu otevřeme.

 

 

...

Aktualizace: 08.11.2019 14:13:17

Konfigurace

Tlačítko Konfigurace slouží k úpravám nastavení, která souvisejí s administrativními záležitostmi, jako např. personál, zařízení apod.

Aktualizace: 23.02.2017 21:06:54
Nahoru