Plánovač
Základní popis
Plánovač má po levé straně záložku tlačítek, které umožňují přehlednější práci s plánováním návštěv.
Umístění
- Ambulance → Plánovač
- Klávesová zkratka Ctrl+Q
Vzhled a funkce
- Organizace - stisknutím se zobrazí organizační struktura zařízení včetně jednotlivých pracovníků. Výběrem pracovníka plánujeme návštěvy tomuto pracovníkovi.
- Objednávky - vpravo se zobrazuje pole plánovače, v němž lze navolit, jak dlouhý časový úsek se bude zobrazovat. Typicky lze nastavit Dnes, Tento týden, Příští týden, příštích 7 dní, 14 dní 28 dní. Stiskem tlačítka Čekárna se zobrazí seznam pacientů v ní zařazených. Pacienta lze zařadit do čekárny kliknutím na tlačítko . Tlačítkem lze pacienta zařadit do tzv. předčekárny. Tlačítkem lze přiřadit pacienta jiné, než aktuálně editované čekárně.
- Přehled - slouží k zobrazení naplánovaných návštěv. Ve filtrech lze navolit zobrazení hledání dle stromu, nebo hledání v celé databázi. Lze rovněž navolit, za jak dlouhé období se má seznam zobrazit. Tlačítkem Přejít na vybranou objednávku se zobrazí detail objednávky.
- Výjimky -tato záložka zobrazí doby, které jsou vyňaty z pracovní doby a nelze do nich objednávat
- Pacient - zobrazí všechny termíny, na kdy byl pacient objednán
- Souhrn - zobrazí souhrnně počet objednávek a součet jejich dob za zvolené období
Popis lišty tlačítek
- kalendář - zobrazí tabulku s kalendářem na několik měsíců
- čekárna - zobrazí aktuální čekárnu
- seznam čekatelů
- nastavení pracovní doby v úsecích doby, která není konfigurována jako pracovní (konfigurace→zařízení→pracovní doba)
- označíme myší pracovní dobu, kterou chceme vyjmout z objednávací doby a poté stiskněme toto tlačítko
- vyjmutí objednávky - označíme objednávku a stiskneme toto tlačítko
- kopírování objednávky
- vložení objednávky na nové místo
- přepínání zobrazení plánovače
- přepínání mezi zobrazením celé nebo aktuální pracovní doby
Aktualizace: 08.11.2019 12:48:45
Objednávkový kalendář
Objednávkový kalendář je komplexní nástroj plánování návštěv s možností přiřazování pacientů jednotlivým pracovištím nebo pracovníkům. Umožňuje mít přehled o objednaných pacientech v širším horizontu, rovněž umožňuje zařazování pacientů do čekáren jednotlivých pracovišť, případně jejich přemísťování k jiným pracovníkům. Tento nástroj je obzvláště vhodný pro pracoviště typu recepce.
Aktualizace: 15.05.2017 14:34:17