Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu
 

Dokument / Zpráva

Základní popis

Dokumentem se rozumí jakýkoliv dokument, který je ve formě psaného textu, nebo vytvořené šablony.

Umístění

Tlačítko Dokument najdeme v levém sloupci otevřené Zdravotnické karty. Může se jednat např. o formulář, nebo textovou zprávu.

Vzhled a funkce

Nový dokument vytvoříme kliknutím na  Nový.

Nejčastějšími vystavovanými dokumenty jsou lékařské zprávy, reverzy, výpisy z dokumentace atp. Dokumenty můžeme i kategorizovat.

Po pravé straně se volitelně zobrazuje historie vystavených dokumentů, kterou můžeme vypnout a z níž lze přes tlačítko Duplikovat vytvořit nový dokument. Dokument lze rovněž označit příznakem "privátní". Takovýto dokument nebude viditelný pro ostatní uživatele. Nastavení této volby se provádí v Konfigurace -> Uživatel-> Nástroje -> zatrhnutím Dokumenty lze označit jako privátní....

Následně jej můžeme vytisknout.

Podpis dokumentu

Dokumenty lze opatřit digitálním podpisem, kde lze zapnout, zda se má zobrazovat i časová značka podpisu (Konfigurace -> Uživatel-> Digitální podpis->zobrazit a tisknout datum a čas digitálního podepsání dokumentu. K této funkcionalitě je nutné mít naistalován osobní certifikát, který se navede do programu přes Konfigurace -> Uživatel -> Certifikáty tlačítkem "Import".

Upozornění: V souladu s platnou legislativou ČR pouhý digitální popis dokumentu nesplňuje podmínky vedení zdravotnické dokumentace. Podpisem dokumentu nejsme osvobozeni od povinnosti vedení řádné papírové dokumentace.

Aktualizace: 29.10.2019 12:51:36

Ambulance

Ambulance je základní modul, který umožňuje administrativní práci s pacientem. Jeho součástí jsou položky typu identifikace, anamnéza, dekurz, dokument, laboratoř případně účet.

Aktualizace: 09.03.2017 18:27:41
Nahoru