Vstup pacienta
Vstup pacienta slouží k získání informací od pacienta pomocí vyplnění připravených formulářů, dokumentů nebo souhlasů. K samotnému vyplnění údajů může pacient použít mobilní zařízení (nejlépe tablet), který je připojen do bezdrátové sítě ordinace. Samotný obsah dokumentu lze uživatelsky nadefinovat podle potřeby. Může být připraveno i několik různých dokumentů s tím, že lze vybrat ty, které má pacient pročíst, doplnit chybějící údaje a odsouhlasit.
V poli "Dokument" je nutné vybrat dokument, který má pacient pročíst a případně doplnit chybějící údaje.
Do pole "Pacient(ka)" lze vybrat pacianta, který má mít k dispozici výše zadaný dokument. Při vstupu do formuláře pro vstup pacienta je předvyplněn právě aktivní pacient z kartotéce.
Pomocí tlačítka můžete přidat pacienta a jeho dokument na tablet.
Dále pak pomocí načtení QR kódu lze pak na tabletu tento dokument otevřít, číst i editovat.
Tímto způsobem může být zadáno více dokumentů pro jednoho pacienta současně. Lze také zadat několik pacientů a každý může mít různé dokumenty. V tomto případě lze použít několik nezávislých tabletů a každý pacient vyplňuje své dokumenty samostaně.
Pacient má na tabletu možnosti pro odeslání dokumentu ke zpracování a nebo může dokumnet stornovat. Jakmile pacient dokument odešle ke zpracování, v seznamu pro vstup pacienta je daný dokument označen zeleným podbarvením a tlačítko pro zpracování se stane aktivním.
Při zpracování dokumentu dojde k jejich přepisu do dokumentů v kartě pacienta a současně je otevřen vyplněný dokument. Pak lze s dokumentem pracovat běžných způsobem. např. provést podpis pomocí podpisového padu, čímž je do dokumentu přidán elektronický podpis.
Vzhled a obsah jednotlivých formulářů a dokumentů lze uživatelsky definovat v "Konfigurace - Specifikace - Předlohy textů". Dokumentu musí být zařazen do kategorie "WEBDOK". Při tvrobě formuláře je potřeba znát alespoň základy tvorby HTML stránek. Pro zjednodušení tvorby dokumentu je zde editor, pomocí něhož lze připravit jednoduché dokumenty. |
Informační systém SmartMEDIX®
Program SmartMEDIX®
- Spuštění programu
- Přihlášení do programu
- Prostředí programu
- Základní dovednosti
- Indikace stavu služeb
- Datový přístup
- Přehledy
- Tiskový modul
- Tisková galerie obrázků
- Uživatelské číselníky
- Aplikační připomínka
- Novinky
- Automatické aktualizace
- Vzdálená pomoc
- Aplikační server
- Automatické odesílání
- Nastavení zachytávacího zařízení
- Replikace dat
- Vstup pacienta
- DICOM
- Historie dokumentace
- Historie přístupu
- Přehled preventivních prohlídek
- Úprava nástrojových lišt
Subjekty
- Kartotéka pacientů/klientů
- Čekárna
- Identifikace klienta/pacienta
- Zaměstnavatel
- Registrace pacienta
- Zařazení pacienta
- Adresy a kontakty
- Skupiny pacientů
- Interní osoby
- Externí osoby
- Pracovnělékařské služby
- Deník
- Firmy a instituce
- Spolupracující lékaři
Ambulance
- Testování a očkování proti COVID-19
- Registrace na očkování proti COVID-19
- Anamnéza
- Denní záznam
- Dispenzární péče
- Dokument / Zpráva
- eRecept
- Hlášení ošetřujícího lékaře (HOL)
- Inkontinenční pomůcky
- Neschopenka / eDPN
- Očkovací kalendář
- Práce neschopní (DPN)
- Přehled dispenzární péče
- Přehled očkování
- Přehled prohlídek
- Přehled předepsané léčivo
- SmartMEDIX.net
- Žádanka na vyšetření COVID-19 / Hlášení výsledku testů
- Anamnestické údaje
- Číselník dispenzárních skupin
- Číselník indikačních skupin
- Číselník prohlídek
- Dekursy - přehled
- Diabetes
- Generování PDF zabezpečených heslem (PINem)
- Gravidita
- Laboratorní žádanka
- Medikační list
- Neschopenka
- Očkování
- Operace
- Prohlídky
- Přehled hospitalizací
- Přehled operací
- Přehled přítomných stavů
- Případ
- Přítomný stav
- Recepty
- Roční výkaz o činnosti ZZ (formulář)
- Specializovaná vyšetření
- Stálé diagnózy
- Šablony laboratorních žádanek
- Trvalá medikace
- Vydané poukazy - přehled
- Vyšetření/ošetření FT
- Vyšetření/ošetření K
- Vyšetření/ošetření Z
- Warfarinizace
Pojišťovna
- Ambulantní péče
- Vyžádaná péče
- Nepravidelná péče
- ZUM a ZULP
- Tvorba dávek
- Protokol
- Export vyúčtování dávek
- Faktury
- Archiv dávek
- Archiv dokladů
- Přehled výkonů
- Bonifikační program VZP
- Smluvní Pojišťovny
- Smluvní výkony
- Denní souhrn
- Hromadné zadání
- Nestandardní výkony
- Sdružené výkony
- Těhotenské balíčky
Finance
- Sortiment a ceník
- Účet pacienta
- Tvorba dokladů - vyúčtování položek
- Doklady vystavené pacienta
- Příspěvky
- Pokladny a EET (Elektronická evidence tržeb)
- Doklady vystavené
- Hromadné vyúčtování zaměstnavatelům
- Kategorie a provize
Sociální agenda
- Cíle a intervence
- Definice diagnóz
- Diagnózy
- Evidence
- Hromadné úkony
- Intervence
- Ošetřovatelská anamnéza
- Plán péče
- Plán úkolů
- Úkoly pacienta
- Výkaz péče
- Zařazení úkonů
- Záznamy
Objednávkový kalendář
Nástroje
- Číselné řady
- Datová schránka
- Historie přihlášení
- Kontextová nápověda
- Nástěnka
- Odeslání SMS
- Plán úkolů
- Poštovní klient
- SmartOCR
- Správa frází
- Zálohování
- SmartLoader
Nemocnice
Laboratorní výsledky
Depozita
Stomatolog
Obrazová dokumentace
Štítky
Konfigurace
- SÚKL šifrovací certifikát
- Šablony formulářů
- Certifikáty aplikace
- Certifikáty uživatele
- Dnešní datum
- Druhy záznamů
- Externí programy
- IČPE (ČSSZ)
- Nastavení aplikace
- Navádění dokumentů
- Personál
- Správa uživatelských práv
- Správa uživatelských profilů
- Systémové číselníky
- Uživatelské nastavení
- Změna hesla
Datový můstek
Asistovaná reprodukce (IVF)
SmartMEDIX® je modulární informační systém pro zařízení v zdravotnické či sociální sféře. SmartMEDIX® nachází uplatnění v ambulancích, poliklinikách, specializovaných zařízeních, sociálních ústavech, léčebnách dlouhodobě nemocných, v oblasti prenatálního screeningu případně v zařízeních s integrovanou laboratoří.
SmartMEDIX® zahrnuje všechny běžné funkcionality zdravotnického systému jako vedení dokumentace, žádanky, vyúčtování péče na zdravotní pojišťovny, přímé platby, plánování apod. Nadto SmartMEDIX disponuje pokročilými funkcemi pro pořizování dokumentace, usnadněním mnoha úkonů použitím čtečky čárových kódů atp.
Při vývoji systému byl kladen maximální důraz na účelnost, intuitivnost, přehlednost a optimalizaci množství zobrazovaných informací a ovládacích prvků pro jednotlivé uživatele dle zaměření a pracovního zařazení.
Dosavadní uživatelé systému SmartMEDIX® všech věkových kategorií a různých úrovní praxe při práci s podobnými systémy potvrzují, že jim práce se systémem od počátku nečinila potíže.
Většina žádanek a formulářů vychází ze svých papírových předloh, které jsou mezi zdravotníky velmi zažité. Pro jednotlivá textová pole lze uživatelsky připravit výběrové seznamy, které pak činí pořizování žádanek velmi jednoduché a efektivní.