Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu
 

Internetové objednávání (starý systém)

Internetové objednávání

(starší verze, její používání končí k 31. 12. 2021) , nápověda k nové verzi je k dispozici pod heslem  SmartMEDIX.net

Slouží pro pohodlné objednávání pacientů ke konkrétnímu lékaři prostřednictvím internetového prohlížeče z počítače nebo jiného mobilního zařízení.

Nastavení SmartMedixu

V sekci “Nastavení pro lékaře“ zvolíme lékaře, pro kterého je objednávání určeno. Poté zatrhneme internetové objednávání a vyplníme potřebné údaje:

Sekce “Globální nastavení

! Důležité:  Zkontrolujeme ValidDbGUID, zda je jeho hodnota rovna č. 1. Pokud tomu tak není, klikneme v konzoli pod panelem na záložku data - InitDBGUID. Po následném restartu by již měla být hodnota ValidDbGUID  nastavena na č. 1.

Možnosti URL adresy

Uživatel se může přihlásit do systému a následně vytvořit objednávku třemi různými způsoby. Vhodný způsob přihlášení pro daného lékaře je určen formátem odkazu, který je umístěn na stránkách zvoleného lékaře.

  1. https://ordinace.smartmedix.cz/login.php
    Základní adresa pro registrované pacienty s emailem v kartotéce. Pacient se přihlašuje pomocí emailu tak, že mu přijde přihlašovací odkaz, nebo zadá heslo které si vytvořil. Viz Obr. 1. Objednávky v jsou v plánovači svázány s pacientem.
  2. https://ordinace.smartmedix.cz/login.php?sender=anonymous&ico=12345678&idreg=1234
    Adresa pro pacienty “z ulice” – obsahuje IČ a registrační číslo lékaře. Pacient se objednává bez přihlášení a musí vyplnit několik údajů, bez nichž nelze objednávku vytvořit. Viz Obr. 2. Objednávky  nejsou v plánovači svázány s pacientem.
  3. https://ordinace.smartmedix.cz/login.php?sender=tel&ico=12345678&idreg=1234
    Adresa pro pacienty, kteří mají v kartotéce zadáno tel. číslo a nemusí mít zadán email. Pacient se objednává bez přihlášení a musí vyplnit tel. číslo, které má v kartotéce + email, na který mu přijde potvrzení objednávky. Viz Obr. 3.  Objednávky jsou v plánovači svázány s pacientem.

Nové odkazy pro Objednávkový systém SmartMEDIXnet vám vytvoříme při nasazení nové verze vždy podle toho, jak budete chtít s Objednávkovým systémem pracovat

 

obr.1

obr.2

obr.3

! Důležité: Ve správci zařízení, v sekci nastavení pracovní doby je nutné nastavit maximální počet objednávek na pracovníka na počet 1. Při vyšším nastavení by se pole termínu objednání zbarvilo červeně až při naplnění kapacity objednávacího místa. Rovněž v nastavení pracovní doby je nutné zatrhnout v sloupci "inetobj" termíny, které mají být zpřístupněny pro internetové objednávání. 

Synchronizace objednávek přes SmartMEDIX® a Internetové objednávání

Může se stát, že se pacient objednává k lékaři právě v době, kdy lékařův program není zrovna připojen k internetu a v objednávkovém systému tedy nejsou uloženy všechny aktuální objednávky. Pacient by tak mohl zvolit termín a čas, na který byl v době bez připojení k internetu objednán jiný pacient přímo přes SmartMEDIX® (např. telefonicky nebo osobně). V tom případě v momentě, kdy je připojení obnoveno a internetové objednávání je synchronizováno s objednávkami přes SmartMEDIX®, je pacientovi automaticky odeslán email s informací, že vybraný termín je již obsazen a pacient se může objednat znovu na jiný volný termín. Přednost tedy mají vždy objednávky přes SmartMEDIX®.

Aktualizace: 20.12.2021 23:41:39

Objednávkový kalendář

Objednávkový kalendář je komplexní nástroj plánování návštěv s možností přiřazování pacientů jednotlivým pracovištím nebo pracovníkům. Umožňuje mít přehled o objednaných pacientech v širším horizontu, rovněž umožňuje zařazování pacientů do čekáren jednotlivých pracovišť, případně jejich přemísťování k jiným pracovníkům. Tento nástroj je obzvláště vhodný pro pracoviště typu recepce.

Aktualizace: 15.05.2017 14:34:17
Nahoru