Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu
 

Sklady - nastavení

Základní popis

V této záložce se nastavuje základní nastavení skladu. Zde se sklad pojmenuje a vytvoří se jeho zkratka. Vytváří se zde i sortiment skladu. Případně lze přiřadit pracoviště, pokud se skladu nepřiřadí pracoviště, tak v přehledu skladů se tento zobrazuje jako nezařazený sklad. Lze i přímo určit personál, který může se skladem manipulovat, v tomto případě se bude sklad zobrazovat pouze pod přihlášením nastaveného uživatele.

Umístění

Konfigurace→Sklady→Sklady, případně Konfigurace→Sklady→Sortiment. Pokud přidáváme sortiment, zkontrolujeme, zda je položka aktivní, v opačném případě se nebude zobrazovat ve stromu sortimentu skladu. Sortiment vybíráme buď ze "Sortimentu a ceníku", v tom případě musí mít položka nastavenu skupinu, nebo lze importovat přímo z číselníku léků.

Funkce

Vytvoření skladu

Na záložce Sklady klikneme do horní tabulky a  použijeme tlačítko "  Nový". Tím se založí nový záznam, vytvoříme kód skladu a pojmenujeme jej. V dolní tabulce můžeme přiřadit pracoviště, případně konkrétní pracovníky, kteří budou mít přístup k tomuto skladu.

Vytvoření položky skladového sortimentu

Na záložce sortiment označíme v horní tabulce sklad, do kterého chceme položku přidat. Poté klikneme do dolní tabulky a použijeme tlačítko "  Nový". Tím se vytvoří nový řádek, rozkliknutím pole kódu se zobrazí položky "Sortimentu a ceníku", kde přes tlačítko " Import" můžeme v jednom kroku zadat novou položku do skladu a zároveň do "Sortimentu a ceníku". Pokud zadáváme novou položku sortimentu, lze zároveň zadat, zda jde o materiál kritický (pro vyskladnění se uvolní vždy jen jedna karta), spotřební či nesledovaný. Zároveň můžeme nastavit měrnou jednotku, počet v balení, minimální zásobu, upozornění před koncem expirace či výchozí vyskladňování.

Aktualizace: 08.11.2019 13:34:56

Depozita

Modul pro vedení skladového hospodářství zdravotnického materiálu a léčiva.

Aktualizace: 07.02.2017 10:34:23
Nahoru