Správa uživatelských práv
Základní popis
Jedná se o souhrn práv umožňujících práci s dokumenty v úrovních pravomocí pracovníků.
Umístění
Uživatelská práva jsou nastavována přes Konfigurace->Práva.
Vzhled a funkce
V první tabulce definujte zaměstnaneckou skupinu, kterou nazvěte kódovým označením. Po nadefinování se objeví dolní tabulka, ve které jsou přednastaveny možnosti editace, týkající se jednotlivých formulářů. Zaškrtnutím políčka umožníte danému pracovníkovi práci s tímto dokumentem. Takto lze vytvořit přehlednou strukturu pracovníků, jež mají nadefinována práva pracovat s určitými dokumenty a provádět v nich změny jako např. vytvořit nový zápis, smazat zápis apod. V konfiguraci personálu se pak přiřadí tato práva konkrétním osobám zařízení tak, že u nich vyplníte pole Profil práv. Do tohoto pole zapíšete kód, který jste si určili pro danou kategorii pracovníka v Konfiguraci práv. Tímto má daný pracovník určena práva a je mu po přihlášení do systému umožněno, nebo neumožněno pracovat s konkrétním dokumentem.
Konfigurace
Tlačítko Konfigurace slouží k úpravám nastavení, která souvisejí s administrativními záležitostmi, jako např. personál, zařízení apod.