Dokument / Zpráva
Základní popis
Dokumentem se rozumí jakýkoliv dokument, který je ve formě psaného textu, nebo vytvořené šablony.
Umístění
Tlačítko Dokument najdeme v levém sloupci otevřené Zdravotnické karty. Může se jednat např. o formulář, nebo textovou zprávu.
Vzhled a funkce
Nový dokument vytvoříme kliknutím na Nový.
- Můžeme začít psát vlastní text.
- Můžeme rovněž vložit formulář z již připravených šablon stiskem tlačítka
Načíst a dále jej editovat. Jedná se například o souhlasy, posudky atp.
- Tlačítkem
Vložit můžeme vložit údaje z dokumentace pacienta za vybrané období. Otevře se tabulka s údaji, z nich si vybereme údaje, které chceme do čistého formuláře (na místo kursoru) vložit.
Nejčastějšími vystavovanými dokumenty jsou lékařské zprávy, reverzy, výpisy z dokumentace atp. Dokumenty můžeme i kategorizovat.
Po pravé straně se volitelně zobrazuje historie vystavených dokumentů, kterou můžeme vypnout a z níž lze přes tlačítko Duplikovat vytvořit nový dokument. Dokument lze rovněž označit příznakem "privátní". Takovýto dokument nebude viditelný pro ostatní uživatele. Nastavení této volby se provádí v Konfigurace -> Uživatel-> Nástroje -> zatrhnutím Dokumenty lze označit jako privátní....
Následně jej můžeme vytisknout.
Podpis dokumentu
Dokumenty lze opatřit digitálním podpisem, kde lze zapnout, zda se má zobrazovat i časová značka podpisu (Konfigurace -> Uživatel-> Digitální podpis->zobrazit a tisknout datum a čas digitálního podepsání dokumentu. K této funkcionalitě je nutné mít naistalován osobní certifikát, který se navede do programu přes Konfigurace -> Uživatel -> Certifikáty tlačítkem "Import".
Upozornění: V souladu s platnou legislativou ČR pouhý digitální popis dokumentu nesplňuje podmínky vedení zdravotnické dokumentace. Podpisem dokumentu nejsme osvobozeni od povinnosti vedení řádné papírové dokumentace.
Ambulance
- Testování a očkování proti COVID-19
- Registrace na očkování proti COVID-19
- Anamnéza
- Denní záznam
- Dispenzární péče
- Dokument / Zpráva
- eRecept
- Hlášení ošetřujícího lékaře (HOL)
- Inkontinenční pomůcky
- Očkovací kalendář
- Přehled dispenzární péče
- Přehled očkování
- Přehled prohlídek
- Přehled předepsané léčivo
- SmartMEDIX.net
- Žádanka na vyšetření COVID-19 / Hlášení výsledku testů
- Anamnestické údaje
- Audit EZD
- Číselník dispenzárních skupin
- Číselník indikačních skupin
- Číselník prohlídek
- Dekursy - přehled
- Diabetes
- eDávky nemocenského pojištění (eNeschopenka)
- Elektronická zdravotnická dokumentace (EZD)
- Generování PDF zabezpečených heslem (PINem)
- Gravidita
- Laboratorní žádanka
- Medikační list
- Neschopenka
- Očkování
- Operace
- Práce neschopní nebo pobírající DNP
- Prohlídky
- Přehled hospitalizací
- Přehled operací
- Přehled přítomných stavů
- Případ
- Přítomný stav
- Recepty
- Roční výkaz o činnosti ZZ (formulář)
- Specializovaná vyšetření
- Stálé diagnózy
- Šablony laboratorních žádanek
- Trvalá medikace
- Vedení EZD - legislativní rámec
- Vydané poukazy - přehled
- Vyšetření/ošetření FT
- Vyšetření/ošetření K
- Vyšetření/ošetření Z
- Warfarinizace
Ambulance je základní modul, který umožňuje administrativní práci s pacientem. Jeho součástí jsou položky typu identifikace, anamnéza, dekurz, dokument, laboratoř případně účet.