Hromadné úkony
Základní popis
Hromadné úkony je přehled, který zobrazuje jednotlivé úkony a pod nimi pak klienty, kteří mají dotyčný úkon v plánu péče. Umožńuje vykazovat úkony dle nakonfigurovaných skupin, není nutné vyhledávat dotyčný úkon v plánech jednotlivých klientů, ale umožní vykázat zadaný výkon všem klientům, kteří jej mají v plánu, zároveň.
Umístění
Ústav->Hromadné úkony
Funkce
Konfigurace zařazování výkonů je dostupná ve funkci "Zařazení úkonů", kterou rovněž najdete pod sekcí "Ústav". Zařaďte úkon ve sloupci "zařazení" pod určitý typ: ošetřovatelský, sociální nebo zdravotní. Tím se tento úkon dostane do hromadných výkonů. Lze jej rovněž přiřadit do skupiny činností, přiřaďte výkonu vámi zvolené číslo skupiny. Toto zařazení usnadňuje orientaci v hromadných úkonech, lze dle těchto skupin filtrovat. Pokud bude mít klient takový to úkon v plánu péče, zobrazí se jeho jméno v tomto přehledu Hromadných úkonů. Jednotlivé výkony se zobrazují jako záložky, kliknutím na ni se zobrazí i příslušní klienti, kteří mají výkon v plánu péče.Takto vyhledanou skupinu lze vytisknout spolu s EAN kody a pokud používáte čtečky kodů, lze takto jednoduše kontrolovat např. výdeje stravy apod. Sejmutím EAN kodu dojde k provedení úkonu a následným připojením čtečky k počítači se data převedou do programu . Úkon bude mít příznak "proveden" rovněž v ošetřovatelské kartě klienta, ve výkazu péče.
Ovládací prvky
V horní liště se nacházejí filtry, které usnadňují orientaci v množství zadaných výkonů a zrychlují vyhledávání:
- skupina - filtr skupiny činností, zúžuje výběr výkonů
- skupina pacientů- pokud máte klienty zařazené ve skupinách (viz identifikace pacienta), je možné tyto skupiny rovněž využít k filtrování výkonů
- datum - zvolte si období, ve kterém by měly být výkony aktivní
- stav - vybírá provedené, či neprovedené výkony
- tlačítko
"Provést" - ruční vykázání výkonu
- Tlačítko
"Storno" - zrušení vykázání výkonu
Sociální agenda
Modul Sociální Agenda je zaměřen na plánování a sledování péče o klienty. Modul umožňuje nastavit klientovi individuální plán s povinnými, běžnými či volitelnými položkami a sledovat provádění těchto úkonů. Plán péče o klienta lze umístit na pokoj a mobilní čtečkou snímat provedené úkony s časovým razítkem.