Nápověda k programu SmartMEDIX®

Index nápovědy |  Index modulu  

Vedení EZD - legislativní rámec

Princip vedení elektronické zdravotnické dokumentace (EZD) v systému SmartMEDIX

Ve smyslu novelizace zákona 372/2011, 325/2021 a vyhlášky 444/2024 je EZD v systému SmartMEDIX od 1. 9. 2025 vedena následujícím způsobem:

Postup uchovávání a autorizace intramurální zdravotnické dokumentace

Postup při předávání elektronicky vedené zdravotnické dokumentace

Předávaná část zdravotnické dokumentace ve formátu PDF (s možností datové přílohy) je při předání opatřena:

  1. kvalifikovaným (resortním) časovým elektronickým razítkem a uznávanou (resortní) elektronickou pečetí poskytovatele
  2. kvalifikovaným (resortním) časovým elektronickým razítkem a uznávaným (resortním) elektronickým podpisem zdravotnického pracovníka vytvořeným na podkladě certifikátu, který obsahuje identifikaci poskytovatele.
    • Certifikát obsahuje vlastnost OID 2.5.4.97 organizationIdentifier obsahující IČO organizace

Pozn.: Vlastní nastavení systému SmartMEDIX pro vedení EZD je uvedeno v kapitole Elektronická zdravotnická dokumentace (EZD)

 

Aktualizace: 10.04.2025 13:24:48

Ambulance

Ambulance je základní modul, který umožňuje administrativní práci s pacientem. Jeho součástí jsou položky typu identifikace, anamnéza, dekurz, dokument, laboratoř případně účet.

Aktualizace: 09.03.2017 18:27:41
Nahoru